tisdag 3 maj 2011

Avsågade ben

VENDELA SOM ÄR 8 ÅR

SITTER INTE SÅ BRA PÅ EN VANLIG STOL

NÄR HON SITTER VID

SITT SKRIVBORD

HON SATT OFTA PÅ BENEN FÖR

ATT NÅ UPP....

VILKET INTE ÄR SKÖNT HELLER

MEN....

JAG KOM PÅ ATT JAG HAR TVÅ

"MYRORNA" FYND BARSTOLAR

I UTHUSET

SÅ....

JAG SÅGADE AV BENEN I LÄMPLIG

LÄNGD, SLIPA OCH

SEDAN SPRUTMÅLADE

DEN SVART

(VAR TIDIGARE BRUN)





DET BLEV BRA, OCH NU SITTER

HON BÄTTRE

OCH SKÖNARE

...

JAG TRODDE INTE DET VAR SANT

NÄR JAG VAKNADE OCH TITTADE UT

SNÖÖÖÖÖ!!!!!!

NEJ!

JO, FAST DET VAR INTE MYCKET

SÅ NU ÄR DET BORTA SOM VÄL ÄR

KALLT UTE

....

MAN FÅR KLÄ SEJ VARMT, FÖR NU HAR JAG

IAF FÅTT EN CONTAINER

SÅ NU SKA DET RÖJAS OCH STÄDAS UPP

VID EN AV FASTIGHETERNA

HUSET FÅR SEJ EN "MAKE OVER"

TJING

M

1 kommentar:

  1. Så smart och snyggt!!!
    Härligt att få läsa ikapp lite här inne igen!!

    KRAM

    SvaraRadera