måndag 30 maj 2011

Ett nytt rum






Det är rena flyttkarusellen




på övervåningen




Nu har jag flyttat in




v i detta nya rum'
Den svarta snurrfåtöjlen är ett

loppisfynd på ca 30 kr



Så nu är tredje rummet tomt




och




väntar även det på en make over




Fast nu väntar jag iaf en vecka




inna jag drar igång det







Prylarna är inflyttade




men hon får vänta till helgen




med att sova i detta rum




på grund av färglukten




Behöver vädras ut ordentligt först


Den svarta sekrätären köpte


jag på loppis för 60 kr


Lite svart färg blev den fin


Fattas knoppar till


lådorna






Färgen på väggen kallar




jag nog för




medelhavsgrönturkos




eller nåt




Jag har blandat till den själv av




färger jag har hemma




Och jag lyckades få




fram den nyans jag önskade




Jag är ju trots allt gammal




"Nyansör" på ett färgföretag
Även golvfärgen har jag mixtrat till själv



så jag har inga färgkoder



Nackdel om man behöver bättra på



Nä nu dags för en dusch



Tjingeling å gokväller



M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar