lördag 6 augusti 2011

Skrapning av korgstol

I går började jag skrapa

på nr 2

Har två av dessa stolar

som är otroligt sköna att sitta i

Tippenfynd





För några år sedan hejdade

jag en äldre herre när han tänkte

åka till tippen med de här stolarna

Sen har de används flitigt

här hemma

Favorithänget för min del

Nu är båda vita å fina igen

Jag har även slipat å tvättat

kryss staketet

runt trädäcket

Efter många års betänke tid

och för att det är mest praktiskt

har de förblivit oljade

i en brun pigmenterad olja

Men snyggast är ju vitt

å det ska jag ta mej an

ev. i morgon

beronde på vädret

Tjingeling

M

1 kommentar:

  1. Tänk att skräp för någon är guld för en annan.. de är ju supersnygga!!

    Hihi, jag tror att Ingvar Kamprad får anställa både dig och mig nu:)

    KRAM

    SvaraRadera