torsdag 4 augusti 2011

Snyggt

Fick en tunn variant på en katalog



från ELLOS förra veckan


Där fanns lite snyggt som jag tänkte


beställa via nätet


Gång på gång....artikelnumret finns inte


Då blev jag irriterad å ringde


en säljare på detta företag


"-Dessa varor kommer inte


in


förrn till hösten... I september


Säger hon


Hur tänkte ni nu då?????


Varför skicka ut en katalog med


varor som inte finns


Inte ens artikelnummer??


Iaf fick jag lägga den ordern ändå


.....


Bilderna tagna från katalogen


....


I dag var det lite kyligare i luften


mot vi är vana vid


Härligt skönt


...


I går kväll fick jag i både man å


dotter i Vättern för ett


härligt bad


Tänk om man hade strandtomt











Drömma kan man ju
Det är jag bra på
Visioner
Ha ha
...
Ha en skön dag
M





,










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar