onsdag 5 oktober 2011

Tidig morron i trädgården

I dag har jag varit ute

i det sköna höstvädret

(Trots blåst)

Började tidigt att klippa gräs

på flera ställen, hela

förmiddagen gick

Klippte ner fyra pionbuskar åxå

Sen kom regnet

Bra tajmat

....

Jag har satt en bulldeg i min

bakassistent

(Gårdagens inlägg)

Som ska bakas när Vendela

kommer hem

från skolan strax

....

Lite städning fick jag

till mellan matlagning å degsättning

Hej va tiden går....

Blir att mysa inne i eftermiddag

tror jag

Tjingeling

M



1 kommentar:

  1. Blir alltid så inspirerad och glad och lugn på något vis av dina inlägg, de är alltid lika fina! Härlig stund du hade i trädgården:) Och WOW vilken makeover din bakassistent fick, en sån enorm skillnad, underbart!! Nu ska jag också leta efter en gammal maskin:)

    KRAM

    SvaraRadera