fredag 11 november 2011

FREDAG 11/11

Helgen står åter för dörren

Fars dag på söndag

Så jag hoppas att "Jag är Zlatan"

boken dimper ner i brevlådan i dag

det har jag blivit lovad

I går var det ett härligt väder

och jag ville inte gå in

Jag pyntade ju lite här å var

i trädgården

med tallris

Innan för glaset här har vi

vårat matrum kombinerat med

tv rum

Ett utbygge mannen gjorde

under sin sjukdomstid

(Njurtransplanterad)

för nu ca 6 år sedan

Ett rum vi brukar varje dag

Hjärtat i huset kan man säga

Ett 30 kv stort ljusrum

Vitt överallt så här inne blir man

nästan bländad när solen

ligger på....

bra ljusterapi kanske

Nä nu dags att skjutsa barn till

skolan...

Ha en skön helg

M



1 kommentar:

  1. Hoppas du fick boken i tid!!

    Oj så fint ni har det, även på utsidan! Önskar att jag kunde säga det samma om vår utsida...

    Läser ikapp, det har varit väääldigt lite bloggande den sista tiden, men desto roligare nu. Helt galet att du hittade en Lupin, nu...

    Hoppas du har en fin helg vännen, kram:)

    SvaraRadera