onsdag 4 januari 2012











...



Tjingeling



Ännu en grå dag



Huvudvärk kombinerat med



nackont är inte roligt



men, det är så det är i dag



I går släpade vi hem



den stora handelsbodsmöbeln



(kan vara därför jag har ont i nacken)



Ska bara skruva dit luckorna



Det blev som jag tänkt mej



...



Jag har inhandlat material



för kommande uppdrag



Målning och fix



av ett litet lunchrum



Får bli en tur till IKEA



framöver åxå



Men det får bli en annan dag



....



I går blev det äntligen inköp av



nya jeans



Dock ej på rea



Men jag är nöjd



Det var behövligt



Dottern hittade en del på "Myrorna"



Där kan man verkligen hitta mycket



bra kläder till otroligt billig peng



Själv är jag Anti märkeskläder

Ev återkommer jag med bild

på schabraket

M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar