onsdag 4 januari 2012

Tre fel i motljus

Så då kommer några

dåliga bilder på

schabraket

i motljus

Tre fel finns på dessa

bilder

Nr 1 är jag köpte bara 5 knoppar

behöver visst 6 st

Typiskt mej, har alldeles

för bråttom och

har alldeles för

kort minne

Nr 2 är att det lyser mässing

om de gamla beslagen som jag inte

skruvade bort

Så lite färg på mässingen

så blir ögat lite lugnare



Nr 3 är att luckorna

och möbeln stått

i ett kallt uthus

så luckorna går inte att stänga ÄNNU

de har svällt












Om jag gillar svart, vitt ,grått
Ha ha
Kanske speglar personligheten

Inte är jag en
färgstark person iaf
Jag är rädd för starka färger
Därimot älskar jag färg,
att måla och förändra saker







Tilde tycker det är ett
riktigt skitväder
Vill inte gärna gå ut
Hon ligger här i det stora fönstret
på sin varma goa filt och
kikar på vad som händer
utanför istället
Och Tilde går såklart i svart-brunt
Tjingeling
M









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar