torsdag 20 mars 2014

Torsdag
 
Bilden kommer från Sköna Hem
Älskar det vita fräscha
och det grönskande gröna
Vackert
Kontraster
Vårigt
.....
Har ett personalmöte som väntar
nu på eftermiddagen
På ett lokalt fik utmed Vättern
ett stenkast från mitt förra hem
Jag ser nu inget vatten här där jag nu bor
men har ett lite längre stenkast
till Vättern . Ca 150 m
och 150 m till ytterligare en sjö
vilken jag är uppväxt vid...ja nästan i faktiskt-
Jag trivs som fisken i detta lilla hus
jag nu bor i....överkomligt och mysigt
Trivs bra med livet
Vilka vändningar livet kan göra
så oplanerat
omtumlande och konstigt
Men så här efter ett år så blev det så bra
Man ska inte vara rädd för förändring
Det kan leda dej till oväntade platser
Nu önskar jag dej en fin dag
M
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar