tisdag 3 juni 2014

TISDAG
---
Dagen startade jag upp med och ta mej
till gymmet
Har slarvat rejält ett par veckor....
och det känns:(
Nya tag nu
...
Bild från baksidan av trädgården
utmed skogen
Här stod tre gamla fula
körsbärsträd
som jag sågade ner i våras
Två gamla uppruttna träkomposter
som var som två stora kullar
har grävts bort
Här är så mkt kirskål så man
får dåndimpen
och massor av sly och ogräs
Pallkragar med jordgubbar och sallad
har fått en plats här
och bakom tre stora
rabarberplantor
som jag flyttat 10 meter hit.
Ocvh oj vad rabarber jag har
Rabarberkräm blir det.....massor
Oj så gott
Har satt murgröna och flyttat ormbunkar
från mina föräldrar
Delen till vänster håller jag lite
vildvuxet, satt ner lupiner
och en liten lönn
Denna del vill jag ha ett stenparti med
porlande vatten
såsmåningom
Nä nu måste jag in i duschen
sen blir det lunch
Tjingeling
M
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar